Bace ler jgn segan2 eh!!!!


Hope u all seme enjoy read this blog..
blog ni khas untukku,untukmu n untuk kita seme!!!!!

Saturday, August 13, 2011

Little Princess di pagi "Pose" pertama...































Antara aksi2 Little Princess with Mama and Papa..


Wahai org2 kpg..nie lh pic latest Little Princess..Pic ni aku amik mase 1st day pose..sbenarnyer cmni masa aku jatuh tu pg tu(entri yg lepas)mlm tu aku terus blik kg...kn dh citerkn??ermmm...nk dijadikan cerita lg pas tido anak aku ni asyik nangis jek..pg tu ngah best2 tido dia nangis lg..bila seme pujuk xnk last2 aku ajak MBH bwk anak aku sorang ni g jalan naik kete..dh dlm kete pon msih nangis..ingatkan xnk jalan..bila kete gerak jek trus senyap..erm okay bdk ni mmg nk jalan kot!!!so destinasi yg dituju ialah taman rekreasi Rambah.ada taman permainan ngan tmpat yg ala2 gym..bukan main gembira anak aku yg satu nie..lagi satu aku perasaan anak aku ni makin manja ngan aku..asyik nk ngan aku jek..mgkin sbb aku pregnant kot..yelah ada org ckp bdk2 ni kalo nk jd abg ke akak ke manja nyer bukan main lg..erm smpai sini jek coretan aku..nikmati lh pic aksi2 Little Princess and family di atas k..

p/s : agak2 korang kn muka Little Princess cm muka aku ke @ cm muka MBH???sila hantarkan komen anda!!!!tq

No comments:

Post a Comment