Bace ler jgn segan2 eh!!!!


Hope u all seme enjoy read this blog..
blog ni khas untukku,untukmu n untuk kita seme!!!!!

Thursday, July 28, 2011

Aku Mengandung ke??????Part 2

Ni mmg pregnancy test aku...


Ermmm...aritu kan aku dah janji akan updated  untuk entry ni...25/7 aritu aku g klinik coz MBH nk demam n kaki dia skit pas main futsal.bila dah smpai klinik aku pon gatal nk wat pregnancy test...memula daftar dulu..pastu g amik smpel urine..berdebar gak masa tu..huhuhu...5 minit berlalu..nama pon dipanggil masuk..memula doc check MBH aku,pastu saat yg dsitunggu tiba..Doc ckp mengikut test ni aku PREGNANT!!!yippie...aku mcm x caya,MBH pon x caya gak..pstu kitaorg tgk puas2 test kit tu mmg ada 2 line..Ya Allah terima kasih atas pemberian dan kepercayaan yang Kau berikan padaku dan suami..Alhamdulilah..InsyaAllah kami akan jaga rezeki ni sebaik mungkin..Yg best sgt MBH sgt ler caring!!huhuhu..kalo bleh nak baby boy plak..pas ni Little Princess ada ler kawan nk gado...huhuhu..k ler seme doakan aku yg baik2 k...

No comments:

Post a Comment