Bace ler jgn segan2 eh!!!!


Hope u all seme enjoy read this blog..
blog ni khas untukku,untukmu n untuk kita seme!!!!!

Sunday, July 24, 2011

New friends from South Korea...

Ermmm...cm x caya plak..aku bkn jumpe diaorg ni kat FB ke Twitter ke...x sama skali..aku jmpe kat airport..masa tu aku dh nk blik tp diaorg dtg kat kaunter mintak tlg utk carikan diaorg hotel murah coz keesokkan arinya diaorg ada flight blik ke seoul..byk hotel aku try call tp seme menghampakan..PENOH!!!so last skali dpt lah 1 hotel nie..lpas explain everything diaorg pon okay..pastu aku pon antar diaorg g tmpat yg driver hotel tu nk pick up..memula driver tu ckp skjap pstu ckp 20 mnit bila aku mrah baru dia ckp okay dia dtg skang!!tau tkut ngan aku!!TATUT BOBOY!!!huhuhu..konon2 garang tp mmg garang pon..hahaha..


pas tu aku pon teman kan lh diaorg ni smbil tggu driver tu(kate kjap tp lama)smbil tu aku pon bebual..sbnarnyer diaorg ni bkn ler org Korea tp dr South Africa ngan dr US..so aku pon mengasah english aku..ntah btul ntah x..tp so far diaorg puji english aku..Ermm kembang gak lah..huhuhu..spanjang smbang tu MBH byk diam..dia malu nk ckp kot..ntah mcm mana ngah smbang2 tu aku ajak diaorg g dinner..sje jek ajak2 ayam tp diaorg cm interested plak..lbih kurang 15 minit gak tggu driver pon dtg..sblum gerak kawan baru aku tu mention lg psl dinner td..okay aku ckp t aku pick up diaorg kt hotel...tggu jek tau!!!pas diaorg gerak aku pon jln blik ngan MBH..memula kuar duit pstu mse jln kt parking bleh plak jtuh..mulot asyik bercakap jek xnk bhnti minyak pon x prasan..huhuhu...mse jatuh tu x ler skit sgt..MBH bleh plak gelak kan..kuang asam!!!mgkin aku x rasa skit sbb malu kot..erm ntah ler...naik kete trus grak nk amik kawan baru aku ni...dh janji kn???mana bleh tipoooo...



dlm perjalanan isi minyak dulu then bru g hotel...smpai hotel tgk kawan baru aku ni dh tggu..say sorry dlu sbb lmbat n kitaorg pon gerak...tempat yg d tuju ialah Ali Maju coz MBH nk mkn ayam tandoori..smpai cm biasa mamak kt situ mmg efficient..amik order MBH ngan kwn baru aku minum 3 layer tea..pastu order ayam tandoori 2 set ngan roti naan..2 set roti canai 2 kping sorang..kitaorg pon mkn..smbil mkn smbil smbang..smpai kul 12 lbeh..cm cpat jek masa berlalu..kitaorg pon hntar semula kawan baru aku ni ke hotel..sblum berpisah kami smpat bertukar alamat,email address ngan no tel...kawan baru aku nk jumpa sblum mereka bertolak ke seoul..tp syg diaorg berlepas dr LCCT nmpak nyer MBH aje lah yg bleh jmpe..



esoknyer btul mmg diaorg call nk jmpe..MBH pon jmpe ler kt sana lpas bebual MBH antar diaorg g check in seme bagai..member2 MBH tgk pelik jek coz MBH bebual mesra ngan kawan baru aku..lepas lambai2 diaorg pon terus ke gate..papepon aku harap semoga persahabatan ini akan kekal..best gak kwn ngan diaorg nie..huhuhu..tp kwn2 yg aku ada skang pon membahagiakan..kepada my friends i LOVE u all... 

No comments:

Post a Comment