Bace ler jgn segan2 eh!!!!


Hope u all seme enjoy read this blog..
blog ni khas untukku,untukmu n untuk kita seme!!!!!

Sunday, July 10, 2011

BERSIH 2.0...meMALUkan negara!!!!!


 org bertanggungjawab ke atas perhimpunan HARAM BERSIH 2.0....



 keadaan huru-hara yg ditimbulkan oleh org2 BERSIH 2.0..


antara pemimpin yg menyertai perhimpunan HARAM BERSIH 2.0..


Geleng kepala aku semalam tgk berita kat TV psl perhimpunan HARAM BERSIH 2.0 yg ketuai oleh Datuk S. Ambiga ni..mcm2 idea jer dieorg ni nk jatuhkan maruah negara kita..bak kata PM penat2 jer PM2 zaman dulu kala nk naikkan nama negara kita senang2 jek korang nk wat cmtu..arini mcm2 berita versi BERSIH 2.0 kuar..semalam psl perhimpunan B**** ni gak lah aktiviti yg aku n the geng nk wat hampir2 tergendala..yelh nk g beli brg2 picnic kat TESCO Nilai last2 sangkut plak dlm JAM..hampir 1 jam tersangkut aku swuh MBH U-Turn guna jln sehala...bahaya pon bahaya lah jnji program kiteorg x terganggu(walaupon sbnarnyer dh terganggu pon)..tawakal jer lah..stelah siap segala2nyer kitaorg pon bergerak..akhirnya jam 5 lbeh kitaorg smpai ke destination yg telah dirancang..PORT DICKSON..akhirnya!!!papepon kat sini aku nk tulis psl BERSIH 2.0 bkn psl picnic aku tu..jd aku rasa korang pon bleh pk sendiri akibat dr perhimpunan tu..imej negara kita tercalar di mata dunia..yelah bkn org kita jek yg kat KL tue ramai pelancong2 asing yg datang menonton aksi2 org yg x berpelajaran tuee..malunyer aku!!!malu sgt2!!!!

No comments:

Post a Comment