Bace ler jgn segan2 eh!!!!


Hope u all seme enjoy read this blog..
blog ni khas untukku,untukmu n untuk kita seme!!!!!

Sunday, July 3, 2011

Nk makan CENDOL...TERINGIN sgt2!!!




Cendol2 yg meruntun hatiku..nyum3!!!!

Tarik nafas panjang>>>>>sebenarnyer dr malam minggu lepas aku teringin sgt nk minum cendol nie..mcm2 bentuk cendol yg terbayang kt dlm otak aku..cm ada screen play cendol plak dlm minds nie..yelah cendol kan byk jenis ada nasi(pulut),jagung n mcm2 lg..teringin sgt nk minum cendol smpai meleleh2 air liur aku..tp 2 ari lepas aku dpt gak minum cendol ni atas usaha MBH aku..tq papa...MBH belikan cendol jagung..suka sgt2..sedap!!!! slurp..slurp..slurp.. aku menghirup dgn penoh smangat..x smpai 1/2 jalan cendol aku dh abis..huhuhu..biasalah..lgpon dh lama sgt teringin nk minum cendol..well dh dpt apa yg dihajati kita tggu plak apa lg yg terlintas kt tekak nie yea..bye2

No comments:

Post a Comment