Bace ler jgn segan2 eh!!!!


Hope u all seme enjoy read this blog..
blog ni khas untukku,untukmu n untuk kita seme!!!!!

Saturday, July 16, 2011

Aku mengandung ke?????

Huhuhu...baca tjuk kat atas cm real jek kan???sbnarnyer mcmni..dh nak dkt sblan aku asyik nk muntah&mual2 jek..dh makan tp pas sjam dua lapo blik..lapo smpai rasa nk muntah...kdang2 bkn rasa jek tp dh muntah dh pon..muntah air yg pahit tu..wekkkkk!!!!aku pon bila benda dh brlarutan cmni mula lh stresss!!aku ngadu ler pd MBH n dia plak bleh happy smbil ckp mgkin kami yg BAHAGIA ni akan dpt second baby..What???biar btul??period aku pon mmg dh lmbat dh ni..aku bkn xnk tp ada yg ckp tggu aku btul2 sihat dlu baru leh ada baby lg..bkn apa mybe diaorg takut sakit lama aku blik semula..tp kalo dh rezeki aku terima jek..Alhamdulilah..aku pon tgk org pregnant cm best jek kan so apa slah nya alami sndiri..tp apapon kena wat pregnancy test dlu k..pape aku updated..so TUNGGU!!!!!

No comments:

Post a Comment