Bace ler jgn segan2 eh!!!!


Hope u all seme enjoy read this blog..
blog ni khas untukku,untukmu n untuk kita seme!!!!!

Friday, September 2, 2011

Admitted @ Putrajaya Hospital...Sedih...


 Ni bkn tido olok2 tau..ini btul2..


 Aku msuk ward 2A bed 14



 Gelang untuk "TAHANAN"...huhuhu


Ni x silap aku dapat second day kt spital...Bank Rakyat yg bg...
CUTE sgt2 siap dpt wet raya lg..thanks..



Untuk makluman korang2 pada 24.8.11 pada jam 9 mlm(kalo x silap aku ler)aku dimasukkan ke ward..ala bkn sakit papepon just diabetes aku ni jek uncontrol..sedih giler aku mase first2 kena dok ward..nangis jek...yelh aku ni mana nk jauh dr MBH..pastu second day nyer dh okay dh tp still terasa gak jauh dr family...aku tension giler dok kt spital nie..asyik baring,tgk tv then makan...xleh g mana2 pon kene dok dlm ward tu jek..makan dh ler kena catu..nasi aku skit giler cm nk nangis jgk ler kena makan skit cmtu..aku ni kn jenis pemakan(tgk bdn dh tau kn??)bila kena kawal cmni mula ler x selesa..perot asyik lapar jek..kang makan benda lain skit jer gula dlm darah naik...boring!!!!pstu dh lh ari2 ngah sdap2 tido org kjut..nk amik tekanan darah ler,nk amik darah ler n mcm2 lg...kaco sungguh!!!!ari2 doa supaya dpt kuar..stelah 4 ari 3 mlm aku stay kt ward(until 28.8.11)last2 doktor pakar bg aku cuti raya...tu pon stelah aku n MBH dh spakat nk larikan diri dr ward..huhuhu...nasib baik x wat kalo x kena blacklist plak...so bila dpt balik gembira yg x terkata...masa tu MBH kje pagi/malam so kena tggu ptg gak ler baru leh balik...siap2 mandi n kemas2 aku penuh sabar menunggu kedatangan MBH aku...senyuman x lekang dr bibir nie...punya hepi coz esoknyer aku nk blik JOHOR nk celebrate Eid Mubarak with my Lovely Little Princess n my family...bila MBH smpai jek aku trus ajak blik tp aku smpat ler jumpe akak2 yg kt ward tu dulu..after say goodbye pd seme org termasuk nurse n doctor aku pon trus blah..wekkkkk xmo dok spital lg...x best!!!!

No comments:

Post a Comment