Bace ler jgn segan2 eh!!!!


Hope u all seme enjoy read this blog..
blog ni khas untukku,untukmu n untuk kita seme!!!!!

Monday, June 13, 2011

2.00 AM=Papa mama lapar ler..



 Mr Buah Hati..

 Mrs Buah Hati..

Roti canai 2 kpg..huhuhu


D pagi yg hening..baru kul 2.00 pg aku ngan Mr Buah Hati blum tido lg kitaorg layan tgk Pawn Star kt Astro..tetiba perut pon berbunyi..kruk3!!!aku pon terus menyampaikan maksud perut aku pd MBH aku smbil memberi cadangan untuk makan roti canai..selepas d persetujui kitaorg pon stuju tok mamam kat ALI MAJU di downtown KLIA..n then bergerak ler kami..15 minit kemudian kitaorg pon smpai..duduk jek mamak kt situ "zuppp" dh ada kt dpan kitaorg..eh mamak ni pkai magic ker??"nk order ape?"mamak tu memulakan perbualan..aku tgk MBH,MBH tgk aku smbil mengangkat2 kening nyer..ingatkan hensem ler tu wat cmtu!!!aku pon order teh tarik panas 1,roti canai 2 kpg..pstu MBH pon order benda yg sama..sibuk jek tiru org!!!10 mnit kemudian order pon smpai..YUM3 aku makan ngan penuh selera skali..yelah lapar ler katakan!!smbil makan kitaorg pon bebual kosong tp mulut penoh!!!huhuhu..x lama lepak adalah lebih kurang stengah jam jek lalu kitaorg pon bertolak blik..smpai umah perut kenyang lalu...ZzZzzzzzz...huhuhu lena!!

No comments:

Post a Comment