Bace ler jgn segan2 eh!!!!


Hope u all seme enjoy read this blog..
blog ni khas untukku,untukmu n untuk kita seme!!!!!

Saturday, June 4, 2011

Suratan Takdir..

Hari ni sebelum aku g kje penyakit gatal2 aku datang semula + pening kpala + mual2 + period..Ya Allah tabahkan hati hambamu ini..Aku pun ape lg bila dh gatal ni mula lh merengek kt Mr Buah Hati..Saja jek nk buat dia risau..huhuhu..Tp sebenarnya benda ni mmg mengganggu aku..Aku rasa gatal,sakit and seme benda yg tidak menyenangkan..Lastly Mr Buah Hati bg suggestion g clinic..mula2 aku xnk takut kena injection tp bila pkir skit + gatal aku pon agreed..Smpai clinic of coz ler kena register pstu tggu other patient adalh dlm 10 mnit..Nama aku pon kena pnggil..Doc dia lelaki india..dia pon tnya kenapa aku pon jawab ler pening + mual2 + gatal2..Aku explain seme kt dia pastu dia tnya aku ada diebetic ke??aku pon jwb 'iye saya'..pastu start dia mmbebel itu ini..En doc itu seme sy tau n sy xmo dgr..skang yg sy nk dgr mcm mana nk baik itu aje..Tp itu doc still mmbebel..so last skali dia ckp dia bg ubat n aku kena g spital..Erm okay now i understood what r u talking about!!!!dengan ati yg dukacita nya aku pon keluar dr bilik doc tu..So aku decide mlm ni jgk aku refer spital..X TAHAN sgt2!!kalian2 doakan aku cepat sembuh yer..Amin..

No comments:

Post a Comment