Bace ler jgn segan2 eh!!!!


Hope u all seme enjoy read this blog..
blog ni khas untukku,untukmu n untuk kita seme!!!!!

Monday, June 13, 2011

Mr Buah Hati ngan FUTSAL...

masa ni kat umah lg..posing dulu sblum menuju ke destinasi..

ni plak posing sblum main FUTSAL..

antara aksi2 Mr Buah Hati yg sempat di snap!! 

 sambil tggu smpat lg aku melantak dadih jagung..sedap woo!!tp kena mam pkai straw..huhuhu

ni muka2 yg beraksi..muka gempak tp kalah..wekkk!!

sblum blik Mr Buah Hati melepas kan dahaga!!papa tu air mama lh!!!

Saat blik dr kje benda pertama yg kuar dr mulut Mr buah Hati ialah FUTSAL..ayatnya begini.."mama bleh x ptg ni papa main FUTSAL???"ermmm...ni yg boring ni..ckp dlm ati jek tp mulott nie ckp "pergi lah papa"..ish3..hipokrit sgguh!!lepas tu kitaorg pon sleeping together2(sbb dh ngantuk sgt)..d pendek kan cerita kul 5 ptg kitaorg pon gerak dr umah ke WRP Salak Tinggi..adalah 2.3 org yg dh smpai..tggu punya tggu smpai kul 5.30 bru ckup korum tp games ni vs sape pon aku x tau..yg aku tgk bdk2 tu seme cm baru abis skolah..huhuhu..n then masing2 memanaskan badan..after 5 minute games pon start..mula2 bnyak gak ler team Mr Buah Hati score tp last2 kena belasah cm nk terguling2 aku tgk..huhuhu..lepas menunggu 1 jam games pon abis..yea2 bleh blik..aku pon mintak Mr Buah Hati pnggil geng2 dia untuk posing for me to update my lovely blog ni..huhuhu..bila msuk dlm kete aku pon ketawakan dia smbil ckp "papa kalah" n jawapan yg aku terima "mana ada kalah,kalah 1 gol jek"...ermm..tp tu kan kalah jugak..xnk mengaku!!!

No comments:

Post a Comment