Bace ler jgn segan2 eh!!!!


Hope u all seme enjoy read this blog..
blog ni khas untukku,untukmu n untuk kita seme!!!!!

Sunday, June 12, 2011

Paling jauh aku drive..Yahoo!!!

Semalam pg aku dpt msg dr kak aizam..ajak aku g kajang..opss g kajang??aku pon msg blik..watpe kak??akak tau jalan ke??aku sah2 mmg x tau coz x pnah drive ke sana(coz slalu Mr Buah Hati yg drive..huhuhu)..ermmm ckp x tau cm extreme lh plak..aku tau tp ingat2 lupa kot jalan dia..kak aizam msg blik ckp dia x tau..aku pon tnya direction yg btul pd Mr Buah Hati..lepas diterangkan(ambil masa 5 mnit jgk ler)akhirrrrnya aku ingat dh x lupa2 lg..huhuhu..lpas tu kak aizam msg swuh aku drive..what??drive g kajang??drive g petronas dpan umah aku pon sbulan skali payah..aku pon start bpeluh2..kalo drive kete kak aizam dh tentu fail coz aku mmg x reti drive auto,manual jek expert!!aku pon suggest naik kete aku..so kata sepakat diterima aku yg drive n guna kete aku..kul 12.15 pm kak aizam ngan mia n yana pon tiba kat umah aku n then kul 12.30pm kitaorg pon btolak menuju ke destinasi yg pasti aku yg drive..huhuhu

Dgn penuh berhati2(yelah bwk 1 family tu)aku pon meluncur sederhana laju di jalan raya..mulut ni mmg x bhenti2 bcakap..bebual ngan kak aizam n marah kan pemandu2 lain yg memandu secara bbahaya(coz aku mmg pemandu bkhemah)lepas 1 jam lebih memandu aku pon smpai di kajang..lega tu..n then segala urusan penting yg perlu diselesaikan segera,segera diselesaikan..lepas semuanya settle kitaorg pon bgerak blik..td mase dtg guna jalan dalam ni blik lalu highway plak..huhuhu..keadaan di highway okay2 jek..kenderaan mmg bnyk,laju2 plak tu..aku yg x berapa pro ni rase cuak jugak..selepas mengharungi kira2 25 mnit perjalanan kitaorg pon tiba di nilai coz turun highway nilai..smpai jek lokasi yg kami singgah ialah KFC nilai..atas permintaan Yana..kak aizam belanja!!huhuhu..pas perut kenyang kitaorg pon btolak blik..

Walaupon dh dkat tp ati ttp dag dig dug..huhuhu..Ya Allah selamatkan lh pejalanan kami..10 mnit rasa cm 10 jam..akhirnya smpai juga kt rumah aku..Alhamdulilah..lepas kak aizam n anak2 dia blik aku pon naik ke umah..konon2 nk surprised kan Mr Buah Hati tp last2 aku yg surprised..Mr Buah Hati....dot dot dot...abis!!!!

No comments:

Post a Comment