Bace ler jgn segan2 eh!!!!


Hope u all seme enjoy read this blog..
blog ni khas untukku,untukmu n untuk kita seme!!!!!

Monday, June 6, 2011

Apa yg saya rasa??Saya rasa MENYESAL!!!

Sambung story aritu,mlm tu jgk aku g spital..Blik keje terus pegi(NEKAD sbb dh x than sakit)..sampai spital putrajaya dlm kul 10.45 mlm..smpai jek kt emengercy tu aku pon tnya ngan staff kt situ mcm mane nk daftar dia ckp bg IC dlu n duduk..pastu x smpai 10 minit nama aku kena paging..aku pon msuk tp bkn jmpe doc just jmpe ma(medical assistant)dia check blood pressure ngan interview serba sdikit psl penyakit aku ni..aku pon story ngan bersungguh2..pstu dia bg aku kad biru n then g register..pas register aku pon tggu lg x smpai 15 minit nama aku d paging lg skali..kali ni jmpe doc(saat yg pling aku tggu2 slama ni)..bila msuk aku pon terus duduk and then mcm biasa doc pon tnya kenapa??aku jwb aku pening + mual2 + allergic..perkataan pertama yg kluar dr mulut doc tu "awk pregnant ke"???helooo aku ngah period okay!!!so andaian itu tidak benar sama skali..agaknya stelah penat pkir doc tu bg nasihat kt aku swuh aku tukar sabun mandi..pkai sabun baby..ermmm aku pon jd pelik ape kena ngan seme org ni??aku dh tukar 3 jenis sbun mandi dh tau..elok jek allergic tu dtg!!!aku cm pasrah jek ngan allergic aku ni..ohhh yer psl pening + mual2 tu sbnarnyer aku kena gastrik..dan sbagai penawarnya aku d hadiah kan oleh doc dgn injection tp kali ni mmg sakit giler that y ler tajuk post ni pon rase menyesal..ubat tu ada byk jd dia gunakan drip tuk msukkan ubat tu..aku kena cucuk smpai 2 kali coz yg pertama x jd..sakit nyer ALLAH jek yg tau..lepas jek dpt present tu aku pon keluar dlm keadaan seram sjuk(x tau nape??lepas injection jek rase cmtu)..ngan muka sedih aku pegi dptkan Mr Buah Hati..mengadu ler ape lg..mgkin sbb kesian tgk aku Mr Buah Hati pon sruh aku duduk..dia yg amik kan ubat n then kitaorg pon blik..tp yg best mase nk gerak ke kereta aku berjalan smbil d peluk oleh Mr Buah Hati..WOW..syok sgt..cm baru kawin plak..huhuhu...otw blik jam menunjukkan wktu 12.00 am..tiba2 Mr Buah Hati off radio yg terpasang sjak dr spital td..eh apa mknenyer nie??rupa2nya tanggal 5 June adalah annivesary kitaorg..syahdu nyer..Mr Buah Hati,Mrs Buah Hati sayang awk sgt2 tau!!!!

No comments:

Post a Comment