Bace ler jgn segan2 eh!!!!


Hope u all seme enjoy read this blog..
blog ni khas untukku,untukmu n untuk kita seme!!!!!

Monday, June 13, 2011

Walau dh lama ttp nk post jgk!!!(Hi-tea bersama2)

 cm biasa kena posing sblum kuar umah!!!

 aksi yana bila pic kena snap!!sape busuk ni syg???

 posing dr cik model kita..kak eja!!

 ibu dan anak..kak aizam wit mia..




 ni seme yg aku makan..byk kan??

 mam ice cream..strawberry + yam..sedap sgt!!THUMBS UP!!

cousin kak eja KAKAK MAMA..ni mmg nama dia tau..

 ni kak eja..sedap kan kak ice cream tu??

 last skali ialah tea..yelh nama pon Hi Tea kan..

 jemput minum seme!!!

 together2 wit kak eja n kakak mama..

 ni lah geng kami tuk hari ni..kak aizam,kak eja n kakak mama!!!!

aritu kak aizam msg tnya nk ikut dia g hi tea x ganti husband dia yg x dpt ikut..mula2 aku ignore sbb ngantuk pstu Mr Buah Hati yg sibuk2..bila dia asyik ganggu jek terjejas mood nk tido tu!!!pstu aku pon stuju..yelh sape yg xnk mkn free..kat hotel plak tu!!huhuhu...aku pon siap2 pkai bedak lebih kurang jek..12.45 pm kak aizam pon smpai..aku tmpang kete kak aizam..apelah dh lh mkn free pstu berjemput plak tu..TUAH badan namanya!!!kitaorg pon gerak pstu smpai dpn genting sanyen kitaorg park tepi jln coz tggu kak eja ngan cousin dia..after 20 minute n slepas yana x bhenti2 bcakap kak eja pon smpai..kitaorg pon meneruskan perjalanan..smpai kt concorde inn perkara pertama yg kluar "kt mana nk mkn ni??"lepas ikut gerak ati kitaorg nampak ler dewan mkn.."eh kt sini ke??"aku pon volunteer pegi tnya..n then jawapan nya "yes kt sini ler"...huhuhu..lpas dpt seat..dengan lafaz Bismillah kitaorg pon bergerak meninjau2 makanan..sedap letak dlm pinggan pastu duduk makan..yum3..abis jek org angkatkan pinggan..best2!!byk gak ler aku makan tp cian kt kak aizam kena layan anak2..makan pon skit jek..best sgt masa tu dgn kaletah anak2 kak aizam..pastu dgn cousin kak eja pon best..cm 1 kepala jek ngan aku..kitaorg cerita psl maharaja lawak..rupa2nya dia pon layan gak cm aku!!best2!!lepas melantak @ bahasa sopan nya makan dgn byk kitaorg pon tutup sesi makan kitaorg dgn minum tea or coffee..nama pon hi tea kalo x minum mmg x sah lh..kena dtg blik nanti..huhuhu..lupa plak nk story dr kitaorg dtg smpai blik asyik mnum air sjuk jek tau..smpai kembung perot..nasib baik blik tu dpt mnum tea dpt gak lepas gian nk minum air manis..huhuhu..before blik yana n her new mummy n her ibu had a posing section dkt air terjun dkt dgn dewan makan tu..walaupon panas terik tp yana ttp bersemangat!!okay yana dh kan??jom kita blik syg aunty panas ler..huhuhu...blik tu kak eja dh memecut laju tinggal lah kitaorg ni terhegeh2 kt blakang..apelh kak eja ni tau ler racer xkan ngan geng pon nk menunjuk..huhuhu..kitaorg walaupon slow ttp smpai umah..ape yg best smpai umah pon msih trbayang2 mkanan td..YUM3 sedap sgt...lepas ni nk g ngan Mr Buah Hati plak ler..














No comments:

Post a Comment